Monday, November 17, 2014

Vivix


Pertama kali saya diperkenalkan dengan VIVIX adalah di dalam 2 bulan lepas.

Tujuan utama saya ambil VIVIX sememangnya adalah untuk anti penuaan, dan saya akui, saya memang sedikit obses dengan kecantikan diri dari segi luaran mahupun dalaman . 
Byk juga yang saya dengar mengenai kebaikan VIVIX ni , antaranya boleh memberi tenaga segera , boleh membantu pesakit kencing manis , dapat mengurangkan bilangan rokok dalam sehari dan boleh berjaya berhenti kalau diteruskan penggunaannya & so on....

Mula2 saya consume , saya rasa biasa je , sampai tedetik dihati " issshhh  macam tak ada beza jer ...sama je .."

So nak dijadikan cerita minggu tu , Sofea (anak saya yang baru berumur 1 tahun ++ ) demam, so faham2 je la kalau jaga baby yang tidak sihat macam mana ,dengan tidak cukup tidurnya,dengan stressnya  , ye la kena bangun setiap 3-4 jam nak pantau suhu badan dia , dah la memang tak cukup tidur  , nak kena bangun awal  , dalam pukul 5.30pagi , nak kejut kan anak dara pergi sekolah & nak bersiap pergi kerja,  .. so , masa tengah bersiap tu baru saya perasan muka saya tak macam pun orang tak cukup tidur , muka saya fresh , badan pula tidak lesu , mata tak mengantuk , AMAZING SGT  !! ..
Just dengan 1  sudu teh tu sudah cukup  untuk recover balik apa yang saya perlukan...ALHAMDULILAH .....

Lama kelamaan bila saya makan dengan konsisten & disiplin, Saya mula perasan kedua-dua belah pipi saya mula kelihatan kemerah- merahan  (ngeeeeee) badan tak usah cakapla mmg segar bugar, WalaaaHHH.....

dari kejadian2 itu, baru saya sedar dan akui bahawa kehebatan VIVIX ni memang tidak boleh disangkal.....


Sebelum nak akhiri saya ceritakan sedikit tentang hebatnya VIVIX ni, jom baca .......


APA ITU VIVIX ?


VIVIX adalah minuman campuran botani yang merupakan revolusi terbaru dalam pemakanan polifenol. VIVIX mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropan dan Lobak Unggu yang tinggi kandungan polifenol.



Polifenol ialah kumpulan fokomimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat anti-oksidan dan sel anti penuaan semulajadi. Kelebihan Shaklee bahan- bahan utama telah diuji secara klinikal dan ia adalah eksklusif untuk Shaklee.
So kenapa 4 ramuan nie di pilih?
1) Lobak Unggu- adalah lobak yang kaya dengan polifenol berfungsi membantu mengurangkan risiko masalah koronari.
2) Anggur muskat-mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti bakteria dan anti virus.

3) Elderberi Eropah- premium high class dalam keluarga berry kerana sifatnya yang tinggi dengan kandungan polifenol, yang mampu memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular dan jantung, mengurangkan stress dan memperbaiki penglihatan dan penghadaman
4) Polygonumcuspidatum- nie bahan paling best kerana sifatnya membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolestrol merendahkan tekanan darah dan MENGURANGKAN BERAT BADAN.

Kalau anda nak tahu 4 bahan atas dipilih berdasarkan kandungan Polifenol yang tinggi. Lagi tinggi kandungan nya lagi tinggila REVASTEROL yang terbukti MELAMBATKAN KESAN PENUAAN.



SO No wonderla mereka yang dah cuba pasti nak lagi. The products speaks for itself


# Untuk tempahan dan mendapatkan khidmat konsultasi boleh hubungi saya di snow_drop_daisy@yahoo.com @ 019-2682582


# Segala testimoni / penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendianose apa jua penyakit.Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.



See Good Be Good Do Good
Salam Sayang
Ibu Auni Ardini
JajaHamzah



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Di atas Komen Anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...