Wednesday, April 8, 2015

Free Membership Shaklee

Dulu kan kalau saya nak keluar saya mesti nak kena tempek foundation.. Bedak 2-3 way cake (hehehe) pastu calit calit eye syadow ..lipstik kaler natural la orange purple hihihi..

Tapi saya perasan lama lama kulit saya makin kusam , berbelang belang .. Pipi cerah bawah mulut ke dagu gelap.. Pastu jeragat makin banyak ..kulit pula semakin gelap ..

Berhabis la juga tukar tukar product , dalam hati berkata kata "maybe aku tak sesuai kot pakai product ni" macam macam brand dah cuba .. estee ke , mac ke , bobbi ke semua la

Tapi kan , bila saya bekenalan dengan cinta hati saya ni .. Saya just guna toner, serum, moisturiser, tempek bedak sedas dua ...then setel , keluar rumah dengan konfiden tau..

Pastu yang best disulam dengan suplemen yang kat bawah ni..

Boleh bunuh semua radikal bebas.. Radikal bebas ni memang ada dalam badan kita.. Memang akan ada selagi kita still makan makanan yang ada pewarna perisa..

Bila ada radikal bebas , kita akan nampak tua dari usia sebenar, tu salah satu kesan radikal bebas, banyak la lagi antara nya lesu, letih , malas ...

Banyak kan makanan yang ber antioksida tinggi tau ,Insha allah sihat dan bonus awet muda gituu

Owh ye, pembelian seperti dibawah ini melayak kan anda semua dapat free membership Shaklee dan juga bonus ..


Product ni semua beranti oksida yang tinggi

So lets get!

Ye? Siapa Cinta Hati Saya ? Hehe mestilah S H A K L E E ...






Salam Sayang 
Ibu Auni Ardini

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Di atas Komen Anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...