Monday, April 13, 2015

Shaklee Effect


5 bulan yang lepas .. Waktu ni saya tengah lepak sambil chating kat whats app .. Borak borak kosong orang kata..pastu

Scroll up and down facebook .. Pastu bilang hari nak gaji (hehe)

Saya tak pernah mimpi ..Ya tidak pernah langsung terlintas terfikir saya dapat bonus 4angka sebulan dari 1st month saya join bisnes Shaklee ini..

Masa saya , tidak saya siakan dengan begitu sahaja
Bagi saya sesaat tu berharga sangat.. Study produk, follow up customer, sharing di facebook, update blog dan macam macam la lagi

Alhamdulilah antara Shaklee Effect  : Saya dapat

  • Kesihatan yang baik
  • Lebih mendekatkan diri dengan YANG MAHA KUASA
  • Dapat tolong orang untuk dapatkan apa yang saya dapat
  • Dapat tolong orang dari segi memperbaiki kesihatan
  • Dapat spend lebih sikit untuk family
  • Dapat infaq lebih dari yang biasa bagi golongan yang memerlukan

Banyak lagi sebenarnya
Tak terungkap

Syukur Sangat - Sangat




Saya nak tolong anda yang berada di luar sana.
Boleh baiki income khususnya ...


Salam Sayang
Ibu Auni Ardini



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Di atas Komen Anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...