Monday, May 11, 2015

YES Shaklee Programme


Ok korang , saya nak buat ANNOUCEMENT  ni , saya perlukan 6 ORANG untuk saya BANTU korang dapatkan FREE MEMBERSHIP SHAKLEE , macam mana? 

Hanya Sertai YES PROGRAMME dan jana INCOME RM10k dalam masa 6 BULAN ... Bukan itu sahaja tau korang boleh join EXCLUSIVE DINNER IN AUGUST nanti 🏻



SMS/ CALL saya dan saya akan ajarkan bagaimana caranya..
Opsss 6 orang je tau ! 

May 2015 , memang melakar pengalaman terindah, bukan sahaja ada YES programme , dijemput untuk hadiri National Conference untuk amik award for New Rank Achievement ,Thank You Shaklee!

So lets Jom ! saya nak tolong korang yang di luar sana







Salam Sayang 
Ibu Auni Ardini 
Jaja Hamzah

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Di atas Komen Anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...