Tuesday, March 3, 2015

Saya & ESP

Kisah saya dengan ESP
saya memang penggemar soya .. Memang suka sangat makanan yang berasaskan soya ni.. 

Tahun 2010 saya dah start consume produk Shaklee ni.. Amik set cantik .. So dri situ slowly cuba satu persatu product Shaklee ni.. Then cubala ESP ni .. Memula rasa dah TERUJA sebab Sedap sangat ! Halus je rasanyer lemak manis.. 
Dah habis satu canister ..Sambung lagi satu canister

Lama kelamaan saya perasan .. Kulit muka ngan badan rasa lembut ..kulit rasa lembap tak kering pon .. Pastu strech mark makin lighter n lighter .. BEST NYER ! Pastu boleh rasa kenyang sepanjang pagi ( if amik nak gantikan dgn breakfast) memang lambat rsa lapar.. Kadang tengahari tak ada rasa nak makan pun.. If makan pun kadang kadang amik lauk je or Nasi separuh senduk 

Macam macam saya dapat hanya consume ESP JE 

Kulit saya makin anjal makin cerah makin gebusss .. dan saya amalkan diet yang sihat .. Badan pun selimmm 

Oh ye .. ESP saya minum tak campur dengan air lain .. Sebab saya pernah baca mamacery post .. Adalah lebih enak jika diminum macam tu je.. Dan nutrien yang ada tak la dicabuli dengan benda lain gituu .. Its true sebab saya lebih suka dengan rasa yang ORIGINAL ... 
Enak sangat... SLURPPP!

Nak ke Nak?
HASFARIZA HAMZAH
SENIOR SUPERVISOR
3000 PUV MARCH 2015
kemariekemarie.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Di atas Komen Anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...