Monday, January 26, 2015

FaizWorld Training Centre

Sabtu yang lepas (Jan2415) saya berpeluang untuk menghadiri kelas Blog & SEO yang dikendalikan oleh Cheeta & Kay , ada juga speaker jemputan dari Aula (my mak hehehe) memang dari hari ke sehari nak join kelas yang ada di FaizWorld ni, rugi rasanya kalau tak grab peluang untuk pergi ke kelas-kelas yang ada ni, bukan senang nak dapat peluang menimba ilmu, kalau kat luar tu bayaran dah tentu cecah ratusan kan?



Saya ni bukan la pencinta IT sangat, yang saya tahu pasal internet ni hanya buka Maybank2u or Cimbclicks bila gaji dah masuk then shopping online ( hehehe), so masa kat kelas hari tu macam- macam yang saya boleh pelajari, from Top to Toe gituuuu .. Banyak rupanya kita boleh buat dengan blog ni.

Alhamdulilah saya dapat juga ilmu blog ni walaupun saya terkial-kial lagi ( better than nothing right?) 

For my mak pula , Aula dia ada sharing berkenaan dengan VIVIX, kebetulan bulan January , adalah promosi untuk VIVIX, Memang BESTTTT sangat ! Dia kupas bagaimana VIVIX ini dijumpai , siapa yang produce VIVIX ini mula-mula dan bagaimana SHAKLEE berjaya keluarkan VIVIX pada tahun 2008 , Aula ada juga sharing tentang SHAKLEE EFFECT salah seorang ahli group B&C , Kak Mai , tengok gambar kat bawah itu ,pertama kali saya lihat Kak Mai memang tak percaya , FYI Kak Mai ni dah lebih 40 tahun. Jealous kan? Still Muda & Sihat Bertenaga


SHAKLEE EFFECT


Hari tu juga saya dapat mendengar luahan rasa para peserta apabila masing-masing berkongsi tentang SHAKLEE EFFECT yang mereka alami. Memang amazing sangat-sangat! Tidak perlu nak membelanjakan ribuan ringgit untuk sihat dan cantik.

Duit kalau banyak pun , badan tidak sihat , terlantar kat katil or kena ambil rawatan tiap-tiap bulan di hospital , sudah tidak bermakna, hilang nikmat yang Allah pinjamkan dekat kita, bukanlah nak sihat itu untuk melompat-lompat riang ria, kita boleh menambahkan lagi saham diakhirat kita, boleh buat yang sunat tu banyak-banyak, dapat menambah pahala kan?


Dan yang paling best is part yang last, ada selingan video tentang bagaimana mereka yang berjaya menempuhi segala dugaan yang mereka hadapi , bagaimana gigih dan semangat nya mereka ini untuk berjaya , memang TOUCHING sangat-sangat, tontonan video tu sedikit sebanyak menyuntik semangat saya untuk terus ke hadapan. Ada Donald Trumph , Jim Carey, Will Smith dan ramai lagi la , bergenang la juga air mata saya sebab terharu melihat kejayaan mereka.


Saya nak  berjaya! . Dunia dan Akhirat In Shallah .. Doa kan saya ye

FaizWorld Training Centre


Nampak tak saya? Hihi , saya yang bertudung merah , barisan yang ke 4, tengah khusyuk dan tawaduk mendengar . 

Insha allah jika diizinkan tuhan , saya nak join kelas-kelas yang lain, Saya nak kutip caj-caj positif , nak berjaya itu mudah , tapi nak kekal berjaya itu satu CABARAN YANG BESAR.




# Untuk tempahan dan mendapatkan khidmat konsultasi boleh hubungi saya di snow_drop_daisy@yahoo.com @ 019-2682582


# Segala testimoni / penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendianose apa jua penyakit.Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.




See Good Be Good Do Good
Salam Sayang
Ibu Auni Ardini
JajaHamzah














No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Di atas Komen Anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...