Monday, January 26, 2015

Tidak suka tablet?

Vivix Shaklee Sesuai Bagi Meraka Yang Tak Suka Ambil Tablet


Banyak makanan yang kita makan hari ini di mutan kan tanpa kita sedar atau mungkin kita tahu ia boleh memudaratkan kita.

Akan tetapi kita tetap jua memilih jalan dengan menyifatkan sebagai " tidak ada pilihan" atau mungkin terpaksa mengambil makanan yang kurang sihat atau mungkin kita ini berfikir " ala bukan ambil selalu pun , tak akan ada kesan apa-apa pun"

Sikap sebegini sebenarnya membuatkan kita terdedah kepada pelbagai penyakit yang menyerang kita tanpa kita sedari. Manusia khususnya sememangnya sukar untuk mengawal nafsu makan ( Betul tak ?) Kita lebih gemar memilih makanan ntuk sedap dan bukan makan untuk sihat 

Contoh nya : Kita tahu ayam sekarang ni banyak yang suntik , sayur pun ada gak yang kena suntik , telur ada pula yang tak oriinal. Beras tu pun belum tentu bersih dari mutasi .

Jadi , saya sarankan , seeloknya 1 VIVIX SATU KELUARGA


Vivix


Kenapa Setiap Keluarga Perlukan VIVIX SHAKLEE?

1. Ramai tak suka makan pil , terutama anak-anak yang semakin membesar .Anak yang berumur setahun ke bawah tidak memerlukan suplemen , hanya susu ibu sudah memadai. Orang dewasa pun ada yang tidak gemar mengambilkan jenis pil kan? 


Untuk kanak-kanak 1 tahun ke atas sudah boleh mengambil suplemen ( disarankan ibu bapa mendapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu ) , seperti Vitalea for Children & Vitamin C Chewable. Bagi anak-anak yang susah nak telan tablet , boleh tukar ambil Mealshake ,

2. Vivix suplemen adalah berbentuk liquid , rasa campuran berry , sangat mudah diambil , hanya 1 sudu teh sahaja setiap hari .

3.Untuk memperbaiki semula kualiti kesihatan badan yang mungkin bila-bila masa sahaja boleh diserang penyakit kronik .Sebelum ada penyakit yang menyerang kita, elok la sekiranya kita mengambil langkah pencegahan , Pengambilan Vivix juga menampakkan kita 25 tahun lebih muda dari umur sebenar (body age).

4. 1 botol Vivix boleh tahan selama 2bulan, Kalau kita sudah mempunyai Vivix sebagai suplemen utama kita , jikalau anda tidak mahu suplemen yang lain tidak mengapa , tetapi sekiranya anda ada budget lebih dan mahukan suplemen - suplemen yang lain , adalah sangat-sangat digalakkan.

5. Untuk memperbaiki DNA kita, setiap hari tubuh kita mengalami kerosakan DNA ( salah satu sebabnya adalah akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix tersebut membantu dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

6. Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser , contohnya kimoterapi , ianya adalah bagi mengembalikan sel -sel tubuhnya kepada keadaan yang asal.

7. Memperbaiki tenaga sel .Semakin tubuh kita tersedah kepada penuaan , semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga.Ini akan menurunkan fungsi sel .Vivix membantu untuk menguatkan sel tubuh .

8. Membantu meningkatkan fungsi otak kardivaskular imuniti dan sendi. Semakin kita tua , semakin kita akan rasa sakit sana sini, ingatan pun kian pudar, Vivix membantu mengembalikan keremajaan kita.


Memelihara kesihatan dari dalam itu lebih baik dari merawatnya selepas adanya simptom penyakit.

Jadi , apa pilihan kita ? Cegah atau Rawat?

Dapatkan Vivix hari ini , sementara kita masih sihat 
January adalan bulan promosi khas untuk 1 keluarga 

Tinggal hanya beberapa hari lagi untuk mendapatkan  Vivix buy 6 free 1 or beli Twin pack .





# Untuk tempahan dan mendapatkan khidmat konsultasi boleh hubungi saya di snow_drop_daisy@yahoo.com @ 019-2682582


# Segala testimoni / penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendianose apa jua penyakit.Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.




See Good Be Good Do Good
Salam Sayang
Ibu Auni Ardini
JajaHamzah


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Di atas Komen Anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...