Thursday, February 19, 2015

2 Tips untuk Jutawan

Alhamdulilah last Sunday berpeluang hadiri Basic Class Jutawan Shaklee .. Terasa semangat berkobar kobar .. Saya temui leader leader yang hebat.. Dan kagum dengan kesungguhan mereka..



Saya juga sempat berkongsi cerita tentang bagaimana Shaklee memberi kesan kepada saya terutama dari segi "masa" ...
Masa yang selalu mencemburui saya hehehe...
Saya masih bekerja dan Alhamdulilah saya boleh manage masa untuk berbisnes


If awak semua nak tahu ..Begitu hebatnya semangat kerohanian LEADER LEADER Shaklee ini... Berjaya bukan dengan mencantas rezeki rezeki orang lain .. Memang tak sama dengan MLM YANG LAIN... 


Semoga Allah mempermudahkan jalan saya untuk berjaya DUNIA & AKHIRAT

Ameenn....




No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Di atas Komen Anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...