Wednesday, February 18, 2015

6 Cara Awet Muda

Siapa Tak Nak kelihatan MUDA     .............  lmacam "Fatin Liyana Asri" tu ? Siapa?  Tak kenal siapa ke?  Kan blogger famous tu .kannnn , try google ....comel kan dia ?

Tak teringin ke nak kelihatan muda dari umur sebenar ? hihihi

Sebenarnya tidak susah pun. Tak perlu cucuk sana cucuk sini pada muka kita ini , untuk kelihatan cantik dan muda. Kebiasaannya mereka yang awet muda ni rata-rata mengamalkan penjagaan kecantikan sebab ..... kecantikan bukan untuk diabaikan. Ia perlu dijaga sebelum ia pudar dan hilang. Betul tak ?

Cuba kita ingat , pernah tak  terjumpa mereka yang sudah berusia tapi masih kelihatan muda dan cantik. Tak makan dek usia gitu !  Wajah muka masih elastik, segar berseri-seri, tak ada jerawat , anjal , mulus tulus ( hehehe)  Umur nak masuk 40 tahun tapi tetap kelihatan seperti 20 an. ,Dalam hati mesti  OMG !! WOW!!!  konferm tertanya-tanya apa rahsia untuk kelihatan awet muda ni 

Haaaa ...
As below tu gambar saya .. Cuba teka berapa umur saya ?  cepat-cepat teka ! 
Tadaaa okla ...Saya lahir dalam tahun 1978 , cepat congak dalam kepala or cari kalkultor  ngeeee nak tanya la tu ..  apa yang saya amalkan ?

Senang je , salah satu daripadanya saya amalkan Set Cantik SHAKLEE  



Vivix + Shaklee Collagen Powder + ESP + Vitamin C   
 Vitamin E + B-Complex 







So berminat nak dapatkan produk apa yang saya pakai? Anda layak dapat konsultasi percuma dan siap dengan jadual makan khas buat customer saya..

NAK CANTIK perlu tahu cara makan yang betul .. Kang hentam kromo .tak lawa salahkan produk pulak .... Ngeeee


Owh ye ...kesimpulannya It's so IMPORTANT untuk kita menjaga KEREMAJAAN  sel kita gituuu agar terus sentiasa sihat, ..............sekurang-kurangnya kita tidak tua sebelum waktu .



SO ! 

LETS LOOK AND FEEL 25 YEARS YOUNGER!!






No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Di atas Komen Anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...