Friday, February 20, 2015

VB 2015

Hari ini saya nak becerita serba sedikit tentang diri saya ..

Saya bekerja di PETRONAS ICT kat MP KL , gaji yang ditawarkan memang lumayan , giler tak lumayan PETRONAS kot ... ( hahaha )

TAPI ! saya nak juga cari SIDE INCOME ,so memang  Shaklee yang saya pilih , sebab saya percaya pada produk dia yang dah 5o tahun kat dunia ini ..

Alhamdulilah...   Saya dapat extra income dalam RM 8, 0 0 0   selama 4 bulan saya serius dalam Shaklee  :))))

Saya boleh bayar duit umah 1 ribu tiap bulan tanpa usik pun duit gaji saya .. BEST kan?

Plus dapat beli suplemen dengan duit bonus tu jugak ... saya dapat supply pada adik badik saya ,.. pada mak abah .. ha tak BEST ke ? kalau dapat free vitamin?

Tak ada masa nak buat? Ya Allah kerja saya kalau awak nak tahu , tiap- tiap hari bawak ke rumah , malam -malam dah jadi burung hantu .. terkelip-kelip tengok laptop ..hahahaa, still boleh manage..

Kesimpulan yang ringkas ...SEMUA ORANG BOLEH BERJAYA KAYA RAYA.. kena rajin kuat dari segi FIZIKAL & MENTAL ...dan yang paling penting ALLAH jangan ketepikan , buat suruhan dia dalam gandaan 2 - 3 ...

Pstttt!!!!!!!!!!   TAK NAK KE 8 RIBU RINGGIT ??????
WalaWEIIIII !  8 ribu bukan 80rgt !



Ini Vision Board Saya Thru 2015 .  doakan saya dapat capai semua ini 





Rentetan dari perenggan kat atas tu ... 

Dulu saya pernah join Hi -xx dalam tahun 2008 ( plus minus ) ingat lagi masa tu ngan Fara Sainai , so pergila seminar dia ,jumpa la leader-leader dia , bercerita sana sini , kena pasang kaki sana sini , dah macam kaki lipan (hahahaha) pastu kena invest kalau tak salah dalam 10 ribu , tapi masa tu duit tak cukup , punyala bersemangat konon , laburla gak 6ribu ke 8 ribu macam tu la , siap buat pinjaman bank RHB lagi (adeeehh) ,

So dapatla 4 bji water filter BIO-AURxx tu, bila sampai je rumah , tengok benda tu , terdetik dalam hati ..siapa nak beli water filter ni harga dahla RM2200 ... so nak tak nak , paksa mak abah beli , sekali ngan family inlaw (haisshh) tu bukan dapat bayaran sekaligus tu , bagi by installment ..
Lagi 2 biji tak ingat dah kemana  ... MENYESAL tak suda .... 6-8 k boleh guna untuk benda lain ...


Alhamdulilah saya join Shaklee membership just RM65rgt SAHAJA , ulang lagi sekali RM65 ringgit je , & dapat pulangan beratus ..beribu ... ratus ribu ... HAAAAAA? tak terbeliak ke biji mata korang ? RM 65 boleh menjana sampai ratus ribu ...



Subhanallah .. pastu tak payah kaki-kaki ye ...

Niat saya nak tolong orang kat luar sana ... dapat extra income & juga kesihatan yang baik
Pilihan di tangan anda ...........



Salam Sayang
JajaHamzah
0192682582

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Di atas Komen Anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...