Friday, February 20, 2015

Healthy Instant Food



Mealshakes makanan segera yang sihat ! 


Mealshakes.. yang ini memangggg  faveret saya, customer-customer  saya dan rasanya mewakili majoriti ibu-ibu di Malaysia... hehe.. over ayat claim.. Saya gelarkannya fastfood yg sihat.. haaa.. jangan keliru.. kalau fast food biasanya makanan segera yang kurang sihat.. tapi Mealshakes ni minuman segera yg berkhasiat...french vanila flavor.. . 'segera' disini bermaksud ianya segera diserap... protin berkualiti tinggi dan mudah diserap dalam tubuh manusia dari kanak-kanak sehingga dewasa.. 



french vanila flavor..bau aiskrim.. 

1 tin  ni kalau sorang anak je yang consume, boleh bertahan dalam 2-3bulan.. Shelf life Mealshakes juga tak lama (tempoh hayat expired) 

Ini untuk menjamin kesegarannya, yang best Mealshakes ni bukan sahaja kaya dgn protin dan kalsium.. tetapi juga kaya dgn vitamin penting terdapat dlm per serving Mealshakes .. Vitamin A, Vitamin B12, B6, Thiamin, Riboflavin, Asid Folic, Vitamin C, Vitamin E, Biotin, Vitamin D, Niacin, dan juga mineral2 penting kalsium, iodin, besi, fosforus, magnesium, selenium, chromium, molybdenum, zinc..


Memang sesuai lah utk anak -anak saya yg cerewet nak makan ... lagipun saya rasa harganya mampu milik.. semua org pun mampu memilikinya.. Kalau mampu beli mainan baju puluh-puluh ringit. takkan mealshakes tak boleh.. ye tak ?   .Purata ssbulan dalam RM20-RM0 sahaja..so no more excuses okay..... hihi





Apa pelaburan yang anda berikan untuk anak anda dari segi menjaga kesihatan ?


Untuk tempahan dan mendapatkan khidmat konsultansi boleh hubungi saya di snow_drop_daisy@yahoo.com @ 019-2682582

#  Segala testimoni / penulisan tentang produk yang dikongsi diilaman ini bukan bertujuan untuk merawat , mencegah , mendiagnose apa jua penyakit .Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan 


See Good Be Good Do Good
Salam Sayang
Ibu Auni Ardini
JajaHamzah



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Di atas Komen Anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...